Tänk att man kan bli så glad



Tänk att man kan bli så glad! var helt övertygad om att det var något jäkla skit som skulle jävlas på besiktningen idag. Dessutom hade jag inte bytt den ena framlampan som varit trasig ett tag. Förklarade dock att jag varit och köpt ny lampa och att jag inte klarar att byta den själv ha ha...det första jag gjorde. Spela lite teater ha ha...

Dock fanns nervositeten kvar, något skulle säkert generera en 2:a och ombesiktning, tänkte jag.

Men, men...hör och häpna. Besiktningsmannen var väldigt trevlig och förklarade att eftersom jag varit så "engagerad" ;-) i bytet av lampa, så lät han det passera helt. I övrigt var det blanka papper rakt igenom :-)

Så ni läser en mycket glad tjejs blogg just nu. Tänk att slippa lägga ut mera dyra pengar på reparationer av bilen - drömmen just nu!

Och tack, William Marckman med vän, som fixade bromsarna innan besiktningen.



Tjing, världen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback