Semester!!



Som vanligt säger jag att det har varit mycket nu, med plugg framför allt, därför är det länge sedan ni sett till mig här på bloggen :-) Det är sant. Men just nu avnjuter jag en välförtjänt semester. Landade på Las Palmas, Gran Canaria igår, för vidare transport till San Augustin, några kilometer från Playa de Ingles.

Dagens övningar har bestått av mycket promenerande, en två timmars promenad då vi utforskat San Augustin (det mesta finns i och kring köpcentret), dess restauranger och affärer.

Faktum är att det är väldigt mysigt här i San Augustin. Inte mycket till nattliv och restauranger, men Atlantens vågor vyssade mig till sömns igår och det känns härligt! Men seriosly - PRO-varning! Inte många att connecta med i sin egen ålder alltså. Men inte mig emot, det är alltid trevligt med nya bekantskaper, oavsett ålder :-)) Dock är Playa DI inom gångavstånd så det fixar sig med...



...imorse åt vi en stadig frukost, med ägg, rostat bröd, marmelad, korvar och kaffe (allt svenskt finns i närbutiken). Sedan drog vi på oss sandalerna och började utforska. Jättefint!! Strandpromenaden utmed havet är helt underbar!! Men...gissa om jag bränt mig? Första dan!! Suck. Sen lunch inmundigades i Playa DI - Gaspacho, vitlöksbröd och kanariska ostar och Sangria - Mumma! Imorgon blir det lugnt, inte så mycket sol för min del alltså ha ha ...

Ha det
Tjing!

Kommentarer
Helen säger:

Hi hi så fin du är gumman . Och det ser sååå skönt ut . Men nu är du ju hemma igen och det är inte så dumt här heller just nu .

Kram

2012-03-14 | 15:24:12
Bloggadress: http://stenstromsbloggeria.se
Annsan säger:

Ha ha ...tantvarning :-)insåg när jag tittade på bilderna att jag inte är 20 längre ASG....japp fint här hemma med, kändes bra att komma hem

Kramiz

2012-03-16 | 09:47:01
Bloggadress: http://bloggerian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback